Цени
Пълно счетоводно, данъчно и ТРЗ обслужване
Използвайки тази наша услуга, Вие:
- Ще спестите от разходите за заплати и осигуровки на счетоводния Ви персонал и осигуряване на работно място.
- Ще намалите разходите за издръжката на офиса си – електроенергия, вода, телефон, консумативи.
- Не купувате и не поддържате актуален счетоводен софтуер и информация за промените в нормативната уредба.
- Ще спестите ценно време от посещения на поделенията на Националната Агенция за Приходите (НАП), НОИ, Агенция по Вписванията (Регистър Булстат), банки и други държавни и общински институции.
- Ще разчитате на професионалната помощ и консултации от доказали се в практиката специалисти.
Ние ще Ви осигурим актуална и надеждна информация, както и цялостен поглед върху икономическата страна на Вашия бизнес. Ще Ви помогнем да вземете правилните финансови решения.
Цената за пълното счетоводно, данъчно и ТРЗ обслужване зависи от обема на документооборота, числеността на персонала и спецификата на дейността Ви. Месечният абонамент за малки и средни български предприятия с персонал до 5 човека и месечен документооборот до 20 броя и не регистрирани по ЗДДС е 1/3 минимална работна заплата, а за тези регистрирани по ЗДДС е минималната работна заплата.
Цената на услугата за годишното счетоводно приключване е между 1/2 минимална работна заплата и 2 минимални работни заплати и се заплаща еднократно при предаване на годишните финансови – счетоводни отчети (ГФСО).